Kunderne har ordet: Første møde i Kundeforum er vel overstået

16. juni 2022 - Fors A/S Pressemeddelelse
Dekorativt
For at komme endnu tættere på kunderne, har Fors A/S oprettet et helt nyt kundeforum, hvor både privat- og erhvervskunder mødes med bestyrelse og direktion.

Når vi siger, at vores kunders mening har betydning for os, mener vi det i Fors A/S.

Derfor har vi oprettet et nyt kundeforum, hvor både privat- og erhvervskunder bliver inviteret til at mødes med vores direktion og bestyrelse.

Kundeforum er tænkt som rammen for en struktureret dialog mellem os og en fast, repræsentativ gruppe af vores privat- og erhvervskunder samt personer med særlige, faglige kompetencer. Ideen er, at meningsdiversiteten skal være med til at forbedre og fremtidssikre Fors A/S som virksomhed – og dermed os som vigtig leverandør til vores kunders hverdag.

Vi har allerede kundevalgte bestyrelsesmedlemmer, men vi vil gerne sikre endnu mere dialog og blive endnu bedre til at levere den service, kunderne efterspørger.

Vi har nu holdt første møde i vores nye kundeforum, og bedømt ud fra den respons, vi har fået fra deltagerne, har vi fundet en rigtig god model for mødet med vores kunder. Nu ser vi frem til at finjustere vores mødeform, så vi også på næste møde i kundeforum kan have en konstruktiv og givtig dialog med vores kunder.