Dekorativt

Vil du klage?

Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med din kontakt til Fors A/S eller de opgaver/services, vi udfører eller har udført.

Sådan gør du

Du skal altid indgive din klage skriftligt. Det kan du gøre via formularen herunder, sende en e-mail på fors@fors.dk eller ved at sende klagen med posten.

Når du sender med post eller e-mail, er det vigtigt, at det fremgår, at din henvendelse er en klage.

Hvis du vil sende en klage med posten

Send din klage til: Fors A/S, Tåstrup Møllevej 5, 4300 Holbæk. Husk at skrive "klage" på både kuvert og brev.

Hvis du vil klage via formularen

Behandling er personoplysninger

Når du henvender dig telefonisk, pr. e-mail eller ved indsendelse af formularen, behandler vi personoplysninger om dig.

Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores privatlivspolitik

Din klage
Giv din klage en overskrift, så har vi nemmere ved at placere den.
Skriv din klage, hvor du uddyber og præcisere det eller de punkter, du vil klage over. Vær opmærksom på, at du længere nede i formularen kan vedhæfte dokumentation, der understøtter din klage eller et dokument, der udgør selve klagen.
Dine kontaktoplysninger

Hvis du ønsker, at vi skal kontakte dig, skal du angive dine kontaktoplysninger nedenfor. 

Indsat 8 cifre uden mellemrum
Dit kundenummer finder du i toppen af en af vores fakturaer.

Sådan behandler vi din klage

Når vi behandler en klage, følger vi en fast procedure. Det gør vi for at sikre, at alle klager bliver behandlet ens. Proceduren ser således ud:

 

   

1.
Vi modtager din klage 
hos Fors

2.
Vi orienterer os grundigt 
om din sag

3.
Vi behandler din klage inden for fem arbejdsdage
4.
Du får svar
på din klage
5.
Vi bruger dine input til at optimere vores service
   
Dekorativt

Vi hjælper dig videre

Har du brug for hjælp?