Kundeservice
Vi arbejder konstant med kundetilfredshed
Hos Fors er det vigtigt at have tilfredse kunder. Derfor arbejder vi hele tiden på at give dig en endnu bedre oplevelse, når du er i kontakt med os. Vi arbejder blandt andet med følgende:
Kontaktpunktsmålinger
Vi udsender løbende kontaktpunktsmålinger, der er en ‘her og nu’-måling på din tilfredshed med os. Vores kontaktpunktsmålinger fungerer som en tilfredshedsundersøgelse på et specifikt område, hvor du har været i kontakt med os. Vi sender blandt andet kontaktpunktsmålinger ud:
- Når du besøger fors.dk
- Når du har været i telefonisk kontakt med vores kundecenter
- Når du har været på vores genbrugspladser i Holbæk Kommune
- Når vi har udført gravearbejde eller projekter i dit område
Større strategiske kundetilfredshedsundersøgelser
Vi foretager også større kundetilfredshedsundersøgelser, hvor vi spørger et større udsnit af vores kunder. Det gør vi for at få indblik i vores kunders oplevelse af vores service og ydelser.
Strategisk arbejde med kunderejser
Vi arbejder løbende med kunderejser med det formål at forbedre din oplevelse som kunde og dermed tilfredsheden med os. En kunderejse består af de forskellige oplevelser og kontaktpunkter, du har, når du er i kontakt med os. Den kan starte på vores hjemmeside, i appen eller telefonen, men også når du møder vores medarbejdere ude i lokalområdet.
Når vi forstår din kunderejse, får vi indsigt i dine oplevelser og bliver klogere på, hvordan vi kan skabe en endnu bedre oplevelse for dig.
Involvering
Vi ved meget, men ved ikke alt om dine behov eller forventninger. For at blive klogere laver vi derfor kundeundersøgelser, så vi kan tænke i nye baner og få øjnene op for andre vinkler på vores services.
Involvering kan ske på flere niveauer, men som minimum skal vi sikre, at vi informerer dig. Dialog og kommunikation er grundlaget for involvering.
I 2022 etablerede vi Kundeforum. Formålet med kundeforum er at have et organ og en procedure i forhold til at efterspørge og facilitere vores kunders involvering.
Har du brug for hjælp?
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål her på siderne.