Dekorativt

Kundeservice

Vores fornemmeste opgave er at hjælpe dig. For at gøre det nemt kan du kontakte os via chat, formular, mail og telefon. Du skriver til os på fors@fors.dk og ringer til os på 70 20 20 66. Er uheldet ude uden for åbningstiden, kan du nå vores døgnvagt via telefonsvareren.

Vores løfter til dig som kunde

Vores ambition er, at du stadig ville vælge os, hvis du kunne vælge frit. Derfor arbejder vi hver dag for at give dig en nem og god oplevelse når som helst og hvor som helst. Derfor er vores løfte til dig og alle vores andre kunder, at: 

Vi gør det nemt

Vi hjælper dig med at få overblik, forstå og handle, når det er nødvendigt. De fleste vil gerne selv, hvis vi gør det nemt. Hvis du gerne vil have hjælp, er vi nemme at få fat i og tale med. 

Vi hjælper dig i mål

Når du kontakter os, hjælper vi dig i mål. Vi strækker os langt for at sætte os ind i din situation. Vi deler ud af vores ekspertise og gør, hvad vi kan, for at vejlede dig bedst muligt. 

Vi er der, når du har brug for os

Det er vores ansvar, at du til enhver tid er velinformeret og ved, hvordan Fors A/S skal kontaktes. Vi er opsøgende og kommunikerer rettidigt. Vi møder dig dér, hvor du er. Vi afslutter altid kontakten på en ordentlig måde. 

Vi involverer dig

Vi inddrager dig, når vi planlægger og udvikler nye bæredygtige løsninger. Vi sørger for at inddrage dig tidligt i processen og tilpasser inddragelsen alt efter den løsning, vi arbejder på. 

Vi arbejder konstant med kundetilfredshed

Hos Fors er det vigtigt at have tilfredse kunder. Derfor arbejder vi hele tiden på at give dig en endnu bedre oplevelse, når du er i kontakt med os. Vi arbejder blandt andet med følgende:

Kontaktpunktsmålinger

Vi udsender løbende kontaktpunktsmålinger, der er en ‘her og nu’-måling på din tilfredshed med os. Vores kontaktpunktsmålinger fungerer som en tilfredshedsundersøgelse på et specifikt område, hvor du har været i kontakt med os. Vi sender blandt andet kontaktpunktsmålinger ud:

  • Når du besøger fors.dk
  • Når du har været i telefonisk kontakt med vores kundecenter
  • Når du har været på vores genbrugspladser i Holbæk Kommune
  • Når vi har udført gravearbejde eller projekter i dit område

Større strategiske kundetilfredshedsundersøgelser

Vi foretager også større kundetilfredshedsundersøgelser, hvor vi spørger et større udsnit af vores kunder. Det gør vi for at få indblik i vores kunders oplevelse af vores service og ydelser.

Strategisk arbejde med kunderejser

Vi arbejder løbende med kunderejser med det formål at forbedre din oplevelse som kunde og dermed tilfredsheden med os. En kunderejse består af de forskellige oplevelser og kontaktpunkter, du har, når du er i kontakt med os. Den kan starte på vores hjemmeside, i appen eller telefonen, men også når du møder vores medarbejdere ude i lokalområdet.

Når vi forstår din kunderejse, får vi indsigt i dine oplevelser og bliver klogere på, hvordan vi kan skabe en endnu bedre oplevelse for dig.

Involvering

Vi ved meget, men ved ikke alt om dine behov eller forventninger. For at blive klogere laver vi derfor kundeundersøgelser, så vi kan tænke i nye baner og få øjnene op for andre vinkler på vores services. 

Involvering kan ske på flere niveauer, men som minimum skal vi sikre, at vi informerer dig. Dialog og kommunikation er grundlaget for involvering.

I 2022 etablerede vi Kundeforum. Formålet med kundeforum er at have et organ og en procedure i forhold til at efterspørge og facilitere vores kunders involvering.

Du kan læse mere om Kundeforum her

Har du brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål her på siderne.